Σάββατο 2 Ιουνίου 2012

Διακοπές στο... σπίτι τους θα κάνουν οι Έλληνες - Σχεδόν μηδενικές οι κρατήσεις

Με τους Ευρωπαίους τουρίστες να νιώθουν ανασφάλεια να επισκεφθούν τα αγαπημένα τους ελληνικά νησιά και με τους Έλληνες να μην μπορούν να παραθερίσουν παρά μόνο... στο εξοχικό τους, το φετινό καλοκαίρι προβλέπεται δυσοίωνο καθώς κατακόρυφη είναι η πτώση της κίνησης στους δημοφιλείς ελληνικούς προορισμούς.Σύμφωνα με ρεπορτάζ του Ελεύθερου Τύπου, οι Έλληνες αναμένεται να είναι άφαντοι φέτος από τα ελληνικά νησιά καθώς 500.000 οικονομικά αδύναμοι που έκαναν χρήση των προγραμμάτων κοινωνικού τουρισμού θα μείνουν φέτος στα σπίτια τους, αφού η προηγούμενη κυβέρνηση κατήργησε τα προγράμματα αυτά.



Διαβάστε περισσότερα στο e-volos.gr
Πηγή: tro-ma-ktiko.blogspot.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.