«Ο κίνδυνος επιστροφής στη δραχμή είναι μπροστά στην κάλπη», τόνισε ο πρόεδρος της ΝΔ Αντώνης Σαμαράς χαρακτηρίζοντας παράλληλα ως «θάνατο» την έξοδο της χώρας από το ευρώ.Μιλώντας στην τηλεόραση του ΣΚΑΪ ο κ. Σαμαράς έδωσε έμφαση στην οικονομία και δεσμεύτηκε ότι δεν πρόκειται να υπάρξει άλλη μείωση μισθών και αύξηση φόρων.
Διαβάστε περισσότερα στο http://topontiki.gr/article/36298
Διαβάστε περισσότερα στο http://topontiki.gr/article/36298

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.