Παρασκευή 1 Ιουνίου 2012

"Εγώ θα σ' αγαπώ και μη σε νοιάζει..."

Μήνυμα ενόψει του αυριανού, τελευταίου τελικού στο ΣΕΦ, έστειλε ο Φορέας με ανακοίνωσή του, ξεκαθαρίζοντας πως Ζοτς και Ιτούδης επιβάλλεται να παραμείνουν στον Παναθηναϊκό...



Περισσότερα στο www.sportdog.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.