Μετά από 13 χρόνια ο Παναθηναϊκός και ο Ζέλικο Ομπράντοβιτς "χώρισαν", όπως ανακοίνωσε κι επίσημα η πράσινη ΚΑΕ. “Δεν λέμε «αντίο», αλλά «εις το επανιδείν», αναφέρει η επίσημη ανακοίνωση, μεταξύ άλλων.
Περισσότερα στο www.sportdog.gr
Περισσότερα στο www.sportdog.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.