Τρίτη 12 Ιουνίου 2012

Χώρισαν οι δρόμοι Ομπράντοβιτς- Παναθηναϊκού μετά από 13 χρόνια

Μετά από 13 χρόνια ο Παναθηναϊκός και ο Ζέλικο Ομπράντοβιτς "χώρισαν", όπως ανακοίνωσε κι επίσημα η πράσινη ΚΑΕ. “Δεν λέμε «αντίο», αλλά «εις το επανιδείν», αναφέρει η επίσημη ανακοίνωση, μεταξύ άλλων.






Περισσότερα στο www.sportdog.gr




Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.