Παρασκευή 8 Ιουνίου 2012

Ημίχρονο : Πολωνία Ελλάδα 1-0

Από το 17΄ προηγούνται οι Πολωνοί με σκόρερ τον Λεβαντόφσκι. Κακή η διαιτησία στο πρώτο μέρος, με 10 παίκτες παίζει πλέον η Εθνική μας, λόγω αποβολής του Παπασταθόπουλου, ενώ δεν δώθηκε πέναλτι  για την Ελλάδα σε χέρι του Περκίς.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.