Κυριακή 20 Μαΐου 2012

G8: Θέλουμε την Ελλάδα στην Ευρωζώνη

Θέλουμε να μείνει η Ελλάδα στην Ευρώπη και στο Ευρώ, αλλά πρέπει να τηρήσει τα συμφωνηθέντα ανακοίνωσαν πριν από λίγο οι οκτώ πιο ισχυροί ηγέτες της Ευρώπης. Στη σύνοδο των G8 η Ελλάδα ήταν το κυρίαρχο θέμα καθώς και το ενδεχόμενο της παραμονής της χώρας, αλλά και της στήριξής της. Οι ηγέτες κατέληξαν ότι η Ελλάδα χρειάζεται βοήθεια και στήριξη απ’ όλους για να συνεχίσει την πορεία εξόδου από την κρίση.Να σημειωθεί ότι την πρωτοβουλία υποστήριξης της χώρας μας είχαν ο νέος πρόεδρος της Γαλλίας Φρανσουά Ολάντ και ο Πρόεδρος των ΗΠΑ Μπαράκ Ομπάμα, οι οποίοι φαίνεται ότι διαμόρφωσαν κοινό μέτωπο απέναντι στην Μέρκελ.



ΠΗΓΗ: www.parapolitika.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.