Τετάρτη 23 Μαΐου 2012

Τι είπε η Ε. Ελευθερίου στην εκπομπή ΜΙΛΑ της Τ.Στεφανίδου, μια ημέρα μετά την πρόκριση της Ελλάδας στον τελικό της Eurovision

"Πανηγύρισα για μένα και για την Κύπρο! Χαίρομαι πάρα πολύ που είμαστε μαζί!"
 Σε σύνδεση μέσω skype το απόγευμα της Τετάρτης, η Ελευθερία Ελευθερίου μίλησε στην Τατιάνα και την παρέα της για όσα συνέβησαν χθες βράδυ στο Μπακού... "Εύχομαι να σας άρεσε η εμφάνισή μας. Τώρα ετοιμαζόμαστε για τον μεγάλο τελικό! Όταν βγήκα στη σκηνή δεν έτρεμα, υπήρχε όμως, αγωνία και ...καρδιοχτύπι! Όταν όμως, περιμέναμε τα αποτελέσματα ήταν το σημείο που είχα παγώσει..." αποκαλύπτει η Ελευθερία για τη βραδιά του ημιτελικού.
 "Τώρα που περάσαμε στον τελικό, κοιτάμε να το απολαμβάνουμε κάθε στιγμή και θέλουμε να δώσουμε τον καλύτερό μας εαυτό...", σημειώνει, σχετικά με τον κρίσιμο τελικό του Σαββάτου.





ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΟ http://www.zappit.gr/default.php?pname=Article&cat_id=47&art_id=15188

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.