Σάββατο 19 Μαΐου 2012

Πλέϊ οφ: Τζάμπολ τη Δευτέρα και βλέπουμε...

Ο γγΑ Παναγιώτης Μπιτσαξής ανακοίνωσε πως ο... πολύπαθος πρώτος τελικός θα γίνει κανονικά με κόσμο στο ΣΕΦ τη Δευτέρα (21/5), ενώ παράλληλα προανήγγειλε "αυστηρότατα μέτρα" και οριστική ματαίωση σε περίπτωση επεισοδίων.Παρουσία λοιπόν θεατών θα διεξαχθούν οι αγώνες, οι οποίοι μάξιμουμ θα ολοκληρωθούν ως τις 2/6, όπως δήλωσε ο Πάνος Μπιτσαξής.
Παράλληλα, άφησε ανοιχτό το ενδεχόμενο σε περίπτωση επεισοδίων να ματαιωθεί οριστικά η σειρά! Ομόφωνη η απόφαση από ΓΓΑ, ΕΟΚ, ΕΣΑΚΕ, ΕΛ.ΑΣ, μέχρι το μεσημέρι του Σαββάτου η Αστυνομία θα παρουσιάσει σχέδιο για την ομαλή διεξαγωγή των τελικών.



Διαβάστε αναλυτικά στο http://www.sportdog.gr/article/104762/tzabol-te-deutera-kai-vlepoume

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.