Πέμπτη 10 Μαΐου 2012

Φιέστα Ολυμπιακού: Ε, ρε γλέντια!

Το έκαψε ο Ολυμπιακός στη φιέστα με τον Ερυθρό Αστέρα (2-1) στο "Καραϊσκάκη", στο αντίο του Βαλβέρδε. Βραβεύσεις, απονομή, γλέντι και το 39ο πέρασε στην ιστορία ενός Θρύλου!Και τι δεν είχε η σημερινή φιέστα του Ολυμπιακού: Παιχνίδι (τρία!), εκπλήξεις, κέφι, χορό (κυρίως από τον Καζίμ), ταγούδι (από Κονταρό) και, κυρίως, πολλά χαμόγελα. Οι "ερυθρόλευκοι" διοργάνωσαν μία πρώτης τάξης γιορτή για την κατάκτηση του 39ου πρωταθλήματος, που όσοι βρέθηκαν στο "Γ. Καραϊσκάκης" ευχαριστήθηκαν με την ψυχή τους.



Διαβάστε αναλυτικά στο http://www.sportdog.gr/article/103014/gledi-sta-kokkina-photo
Φωτό από: parapolitika.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.