Κυριακή 20 Μαΐου 2012

Ρομπάϊ και Μπαρόζο θέλουν την Ελλάδα στην Ευρωζώνη

Θα ήθελα να επαναβεβαιώσω ξεκάθαρα ότι... επιθυμούμε η Ελλάδα να παραμείνει στην ευρωζώνη. Η Ελλάδα ανήκει στην Ευρωπαϊκή οικογένεια», δήλωσε ο Ζοζέ Μανουέλ Μπαρόζο στους δημοσιογράφους στο Καμπ Ντέιβιντ του Μέριλαντ πριν από την έναρξη του δείπνου εργασίας με...
 τους ηγέτες των κρατών-μελών της G8 ενώ ανάλογη δήλωση έκανε και ο Πρόεδρος της ΕΕ Χέρμαν βαν Ρόμπαϊ.



Περισσότερα στο http://24wro.blogspot.com/2012/05/blog-post_336.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.