Παρασκευή 25 Μαΐου 2012

Οι Έλληνες θέλουν να παραμείνουν στο ευρώ σύμφωνα με δημοσκόπηση

Το 75% των Ελλήνων θα ψήφιζε υπέρ της παραμονής της χώρας στο ευρώ αν διεξαγόταν αύριο δημοψήφισμα, σύμφωνα με τη δημοσκόπηση της Ipsos.
Αντίστοιχα μεγάλα ποσοστά επικρατούν και σε Γαλλία, Γερμανία, Ισπανία και Ιταλλία, ενώ οι αναποφάσιστοι είναι περίπου στο 10% σε κάθε χώρα.






Περισσότερα στο http://topontiki.gr/article/35891

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.