Κυριακή 6 Μαΐου 2012

Παρατείνεται το δρομολόγιο του μετρό λόγω... εκλογών

Μία ώρα επιπλέον θα λειτουργήσει ο ηλεκτρικός και το Αττικό Μετρό σήμερα, καθώς παρατείνεται το ωράριο λειτουργίας τους.
 Συγκεκριμένα...
οι τελευταίες αναχωρήσεις από το Σταθμό «Σύνταγμα» θα πραγματοποιηθούν στη 1:20 μετά τα μεσάνυχτα.
 Ανά 25 λεπτά θα εκτελούνται σήμερα τα δρομολόγια του τραμ, ανά 20 λεπτά αύριο, Δευτέρα.




Πηγή: http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2012/05/blog-post_3538.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.