Μία ώρα επιπλέον θα λειτουργήσει ο ηλεκτρικός και το Αττικό Μετρό σήμερα, καθώς παρατείνεται το ωράριο λειτουργίας τους.
Συγκεκριμένα...
οι τελευταίες αναχωρήσεις από το Σταθμό «Σύνταγμα» θα πραγματοποιηθούν στη 1:20 μετά τα μεσάνυχτα.
Ανά 25 λεπτά θα εκτελούνται σήμερα τα δρομολόγια του τραμ, ανά 20 λεπτά αύριο, Δευτέρα.
Πηγή: http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2012/05/blog-post_3538.html
Συγκεκριμένα...
οι τελευταίες αναχωρήσεις από το Σταθμό «Σύνταγμα» θα πραγματοποιηθούν στη 1:20 μετά τα μεσάνυχτα.
Ανά 25 λεπτά θα εκτελούνται σήμερα τα δρομολόγια του τραμ, ανά 20 λεπτά αύριο, Δευτέρα.
Πηγή: http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2012/05/blog-post_3538.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.