Παρασκευή 25 Μαΐου 2012

Π. Πικραμμένος: Οι Ευρωπαίοι μας θέλουν στην ευρωζώνη

Θετικό ήταν το κλίμα για την Ελλάδα σε όλες τις συναντήσεις και στο δείπνο της άτυπης συνόδου κορυφής της ΕΕ, ανέφερε ο ...
πρωθυπουργός Παναγιώτης Πικραμμένος, κατά την είσοδό του στο γραφείο του Προέδρου της Δημοκρατίας, για να τον ενημερώσει για τα αποτελέσματα της άτυπης συνόδου κορυφής της ΕΕ.
 «Τι καλά νέα μας φέρνετε από την Εσπερία;» ρώτησε ο Κάρολος Παπούλιας και ο κ. Πικραμμένος απάντησε: «Οι Ευρωπαίοι εταίροι επιθυμούν την παραμονή της Ελλάδας στην Ευρωζώνη. Αυτονόητο όμως θεωρούν ότι πρέπει να ανταποκριθούμε και εμείς στις υποχρεώσεις μας».



ΠΗΓΗ: newscode.gr, 24wro.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.