Δευτέρα 21 Μαΐου 2012

Η Ντόρα ανακοίνωσε την επιστροφή της στη ΝΔ- Σαμαράς: «Η ενότητα δεν τελειώνει εδώ»

Ανακοίνωσε η Ντόρα Μπακογιάννη και επισήμως την επιστροφή της στη Νέα Δημοκρατία λίγες εβδομάδες πριν τις εκλογές της 17ης Ιουνίου. «Για να επιτευχθούν οι στόχοι χρειάζεται σύγκλιση πολιτικών δυνάμεων. Είναι χρέος όλων ένα ισχυρό πολιτικό μέτωπο με την ευρύτερη δυνατή απήχηση. Οφείλουμε όλοι να αντιταχθούμε μαζικά στις δυνάμεις του λαικισμού είτε είναι αριστερόστροφες είτε δεξιόστροφες» δήλωσε η κυρία Μπακογιάννη πριν από λίγο έπειτα από την συνάτησή της με τον πρόεδρο της ΝΔ στο ίδρυμα Μιχάλη Κακογιάννη.  
«Εύχομαι να ενωθούν μαζί μας και άλλες δυνάμεις, πολίτες και σχήματα. Την κρίσιμη ώρα ας σταθούμε πάνω από όσα μας χωρίζουν. Μπροστά στον κίνδυνο καταστροφής της Ελλάδας είναι αναγκαίο να παραμερίσουμε τις διαφορές μας
 Με τη ΝΔ αποφασίσαμε να ενώσουμε τις δυνάμεις μας. Στελέχη της ΔΗΣΥ στις εκλογές θα μπουν στα ψηφοδέλτια της ΝΔ» πρόσθεσε η κυρία Μπακογιάννη. 
Ο πρόεδρος της ΝΔ από τη μεριά του ανέφερε ότι «τολμήσαμε να καλέσουμε όλες τις δυνάμεις που θέλουν να συστρτευθούν μαζί μας. Καλοσωρίζω στη ΝΔ την κυρία Μπακογιάννη και υπόσχομαι ότι η ενότητα δεν τελειώνει εδώ. Καλούμε όσους δεν θα αφήσουν τη χώρα να καταστραφεί. Θα υπερασπιστούμε τη χώρα και την ευρωπαϊκή της προοπτική. Στο πατριωτικό μέτωπο μας ενώνει ο κοινός αγώνας η Ελλάδα να βγει από την κρίση».





ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΣΤΟ http://newpost.gr/post/128601/Η-Ντόρα-ανακοίνωσε-την-επιστροφή-της-στη-ΝΔ--Σαμαράς%3a-«Η-ενότητα-δεν-τελειώνει-εδώ»/

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.