Η Ισπανία θα καταφέρει να κερδίσει τη μάχη κατά της κρίσης χρέους χωρίς την βοήθεια των ευρωπαϊκών μηχανισμών στήριξης, δήλωσε ο Γερμανός υπουργός Οικονομικών Βόλφγκανγκ Σόιμπλε σε συνέντευξή του στο περιοδικό Focus που θα κυκλοφορήσει την Δευτέρα. "Οι Ισπανοί λένε: θα τα καταφέρουμε μόνοι μας και τους πιστεύω», τόνισε ο...
Σόιμπλε.
Περισσότερα στο http://fimotro.blogspot.com/2012/05/blog-post_6060.html
Σόιμπλε.
Περισσότερα στο http://fimotro.blogspot.com/2012/05/blog-post_6060.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.