Δευτέρα 7 Μαΐου 2012

Σαμαράς: Έκανα ό,τι μπορούσα για να υπάρξει αποτέλεσμα, όμως στάθηκε αδύνατο

Με τη συνάντηση με τον πρόεδρο της Δημοκρατικής Αριστεράς Φώτη Κουβέλη ολοκληρώθηκε ο κύκλος επαφών του προέδρου της ΝΔ, Αντώνη Σαμαρά, με τους πολιτικούς αρχηγούς για το σχηματισμό κυβέρνησης. «Την συνεργασία απέρριψε και ο κ. Κουβέλης μετά τον κ. Τσίπρα. Κάναμε ό,τι είναι δυνατόν για τη νέα σύνθεση της Βουλής. Ενημέρωσα τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας, Κάρολο Παπούλια και κατέθεσα την εντολή. Έστω και αργά κάποιοι κατάλαβαν την ανάγκη επαναδιαπραγμάτευσης. Κάναμε ότι ήταν δυνατό με τη νέα σύνθεση της Βουλής» δήλωσε ο πρόεδρος της ΝΔ.




ΠΗΓΗ: http://newpost.gr/post/125573/Σαμαράς%3a-Έκανα-ό%2cτι-μπορούσα-για-να-υπάρξει-αποτέλεσμα%2c-όμως-στάθηκε-αδύνατο/

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.