Παρασκευή 25 Μαΐου 2012

Επιστρέφουν οι «Αγανακτισμένοι» στο Σύνταγμα

Ένα χρόνο μετά, οι Αγανακτισμένοι επιστρέφουν στην κεντρική πλατεία της Αθήνας για μια ακόμα αντιμνημονιακή συγκέντρωση. Το ραντεβού έχει οριστεί για σήμερα Παρασκευή στις 18:00 το απόγευμα
Όπως αναφέρεται στο «Κάλεσμα της Συντονιστικής Ομάδας Κινημάτων»:
«Στις 25 Μαΐου 2012 συμπληρώνουμε ένα χρόνο από την ημέρα που εμείς οι Έλληνες βγήκαμε στους δρόμους και τις πλατείες όλης της Ελλάδας, χωρίς οργάνωση μα με πολύ πίστη και διάθεση για Ελευθερία και Δημοκρατία.
Η αυθόρμητη αντίδραση μας, γρήγορα πήρε διαστάσεις και μορφοποιήθηκε ως ένα κίνημα που όμοιο του δεν έχει ξαναγίνει στα Ελληνικά χρονικά.




Διαβάστε αναλυτικά στο www.newsbomb.gr
Πηγή:axortagos.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.