Τρίτη 22 Μαΐου 2012

Όχι σε δημοψήφισμα από Βενιζέλο και Ολάντ

Συνάντηση με τον Πρόεδρο της Γαλλικής Δημοκρατίας κ. Φρανσουά Ολάντ είχε για περίπου σαράντα λεπτά στο Παρίσι ο... πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ, κ. Ευ. Βενιζέλος. Στη συνάντηση, που συμμετείχε και ο νέος υπουργός Εξωτερικών της Γαλλίας, Λοράν Φαμπιούς, ο κ. Βενιζέλος παρουσίασε, μεταξύ άλλων, στον γάλλο πρόεδρο τις βασικές θέσεις του για την αναπτυξιακή πολιτική της Ελλάδας.  Μετά τη συνάντηση με δηλώσεις του ο κ. Βενιζέλος τόνισε πως «υπάρχει κοινή θέση με τον κ. Ολάντ στο θέμα του δημοψηφίσματος αφού και οι δύο απορρίπτουν ένα τέτοιο ενδεχόμενο».
«Μοιραζόμαστε τις ίδιες αξίες, ανήκουμε στη μεγάλη οικογένεια των Ευρωπαίων Σοσιαλιστών. Είναι φυσιολογικό να συζητάμε μεταξύ μας και σε βάθος την κατάσταση της Ευρωζώνης. Ο κ. Ολάντ ενδιαφέρεται πραγματικά για την Ελλάδα και θέλει να βοηθήσει τη χώρα μας», πρόσθεσε ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ.



Διαβάστε περισσότερα στο 24wro.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.