Πέμπτη 24 Μαΐου 2012

Ολυμπιακός: Σεφτέ με Βλαχοδήμο!

H πρώτη μεταγραφή του Ολυμπιακού είναι γεγονός, καθώς οι ερυθρόλευκοι το βράδυ ανακοίνωσαν την απόκτηση του Παναγιώτη Βλαχοδήμου από την Ξάνθη για πέντε χρόνια!
Αναλυτικά η ανακοίνωση:
Η ΠΑΕ Ολυμπιακός ανακοινώνει την απόκτηση του ποδοσφαιριστή Παναγιώτη Βλαχοδήμου για τα επόμενα 5 χρόνια.
 Μετά την ολοκλήρωση της συμφωνίας ο ποδοσφαιριστής δήλωσε: "Είμαι ευτυχισμένος που θα παίζω στην μεγαλύτερη Ελληνική ομάδα. Είναι για εμένα τεράστια τιμή και ελπίζω να ανταποδώσω την εμπιστοσύνη των ανθρώπων του Ολυμπιακού με καλές εμφανίσεις και γκολ μέσα στο γήπεδο. Δεν θα μπορούσα να ζητήσω τίποτα καλύτερο από το να φοράω την ερυθρόλευκη φανέλα!"





Διαβάστε περισσότερα στο www.sportdog.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.