Δευτέρα 21 Μαΐου 2012

Το “σπασμένο τηλέφωνο” με το δημοψήφισμα ….συνεχίζεται!!!

Νέα διάψευση από τον εκπρόσωπο της ΜέρκελΤο δούλεμα με το δημοψήφισμα συνεχίζεται …… Σήμερα ακόμη μια διάψευση έρχεται από το Βερολίνο. Πιο συγκεκριμένα, ο εκπρόσωπος της γερμανίδας καγκελαρίου  διέψευσε κατηγορηματικά για μία ακόμη φορά τα περί πρότασης της Ανγκελα Μέρκελ για διεξαγωγή δημοψηφίσματος στην Ελλάδας


«Η καγκελάριος δεν πρότεινε δημοψήφισμα ούτε είπε κάτι που να μπορεί να ερμηνευτεί προς αυτή την κατεύθυνση», δήλωσε ο εκπρόσωπός της Γκέοργκ Στράιτερ, φανερά εκνευρισμένος, στη διάρκεια τακτικής συνέντευξης Τύπου. Υπογράμμισε ακόμη ότι η κ. Μέρκελ δεν θα παράσχει «υλικά σ’ αυτή την πολιτική κουζίνα ανάμεσα στα κόμματα, που σιγοβράζει» στην Ελλάδα.




Περισσότερα στο http://www.lay-out.gr/diapchevdei-to-dimopchifisma-i-germania/

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.