Σάββατο 12 Μαΐου 2012

Στο κόκκινο το άγχος και η κατάθλιψη των Ελλήνων

Πρωτοφανή, για τα ελληνικά δεδομένα, ποσοστά κατάθλιψης και αυτοκτονικών τάσεων...
παρατηρούνται στην ελληνική κοινωνία, καθώς το άγχος, η αγωνία και η απόγνωση που βιώνουν σήμερα οι Έλληνες «χτυπούν κόκκινο», εξαιτίας της οικονομικής ύφεσης, της ανεργίας και της ανασφάλειας.
Οι αυτοκτονίες έχουν αυξηθεί κατά 22% τη διετία 2009 - 2011 και τα αιτήματα από ανθρώπους που δυσφορούν αυτή την περίοδο προς τις υποστηρικτικές μονάδες έχουν αυξηθεί κατά 20% - 30%, επισήμαναν σήμερα κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου ειδικοί επιστήμονες, με αφορμή το 38ο Πανελλήνιο ετήσιο Ιατρικό Συνέδριο που θα γίνει στην Αθήνα (16- 19 Μαΐου).




Διαβάστε περισσότερα στο http://24wro.blogspot.com/2012/05/blog-post_2971.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.