Παρασκευή 11 Μαΐου 2012

Κουβέλης: Προτείνω τη συγκρότηση Οικουμενικής Κυβέρνησης

΄΄Οδεύουμε προς το τέλος των διερευνητικών εντολών. Ερχεται η ώρα της αλήθειας για όλους. Προτείνουμε τη συγκρότηση οικουμενικής κυβέρνησης που θα έχει συγκεκριμένους στόχους. Η κυβέρνηση αυτή θα πρέπει:
 Πρώτον, να κρατήσει τη χώρα μέσα στην ευρωπαϊκή ένωση και το ευρώ Δεύτερον, να ξεκινήσει άμεσα τη σταδιακή απομάκρυνση από το μνημόνιο Τρίτον, να κρατήσει την Ελλάδα ζωντανή στην Ευρώπη Καταθέτουμε αυτήν την πρόταση γνωρίζοντας τις δύσκολες ώρες που περνάει η χώρα Δεν διεκδικούμε τίποτα πέρα από το να προσφέρουμε στη χώρα τη δυνατότητα της εξόδου από την κρίση΄΄  δήλωσε αμέσως μετά τη συνάντηση του με τον Ε.Βενιζέλο ο πρόεδρος της ΔΗΜΑΡ Φώτης Κουβέλης.



ΠΗΓΗ: http://www.lay-out.gr/kouvelis-oikoumenikh-kivernhsh/

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.