Ξεχωριστός ήταν για τους Γάλλους ο φετινός εορτασμός της επετείου της 8ης Μαΐου του 1945, της νίκης των Συμμάχων κατά του Ναζισμού, καθώς ο Νικολά Σαρκοζί και ο Φρανσουά Ολάντ, ο απερχόμενος και ο νεοεκλεγείς πρόεδρος, βάδισαν...
μαζί, δίπλα-δίπλα ως την Αψίδα του Θριάμβου. Είναι η πρώτη φορά που δύο πρόεδροι τιμούν από κοινού τον Άγνωστο Στρατιώτη. Τα γαλλικά ΜΜΕ ανέφεραν ότι η "εικόνα θα μείνει στην ιστορία", αφού συμβολίζει την "ήρεμη Δημοκρατία" έπειτα από τη σκληρή προεκλογική εκστρατεία.
Διαβάστε περισσότερα στο http://fimotro.blogspot.com/2012/05/koinh-8.html
μαζί, δίπλα-δίπλα ως την Αψίδα του Θριάμβου. Είναι η πρώτη φορά που δύο πρόεδροι τιμούν από κοινού τον Άγνωστο Στρατιώτη. Τα γαλλικά ΜΜΕ ανέφεραν ότι η "εικόνα θα μείνει στην ιστορία", αφού συμβολίζει την "ήρεμη Δημοκρατία" έπειτα από τη σκληρή προεκλογική εκστρατεία.
Διαβάστε περισσότερα στο http://fimotro.blogspot.com/2012/05/koinh-8.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.