Ζημίες πολλών δισεκατομμυρίων ευρώ καταγράφουν οι ελληνικές τράπεζες λόγω της συμμετοχής του στο «κούρεμα» του ελληνικού χρέους, όπως προκύπτει και από τα προσωρινά αποτελέσματα της χρήσης του 2011 που δόθηκαν στη δημοσιότητα.Πιο συγκεκριμένα :
-Η Εθνική Τράπεζα εμφάνισε ζημίες 12,3 δισ. ευρώ εμφάνισε, μετά τη λογιστική απομείωση των ελληνικών ομολόγων που επέφεραν ζημίες 11,78 δισ. ευρώ.
-Η Alpha Bank ανακοίνωσε ζημιές 3,81 δισ. ευρώ.
-Η Eurobank είχε συνολικές ζημιές μετά από φόρους 5,5 δισ. ευρώ, εκ των οποίων τα 4,6 δισ. ευρώ προήλθαν από το PSI.
-Η Πειραιώς κατέγραψε ζημιές 6,6 δισ. ευρώ για το 2011 κυρίως λόγω του PSI.
-Η Attica Bank είχε και αυτή ζημία ύψους 249,8 εκατομμυρίων ευρώ το 2011, έναντι κερδών 3 εκατομμυρίων το 2010.
Εκκρεμεί ακόμα η ανακοίνωση των υποαξιών σύμφωνα με την έκθεσης της Blackrock για το ύψος των επισφαλών δανείων που έχουν χορηγήσει.
Διαβάστε περισσότερα στο http://topontiki.gr/article/34173
-Η Εθνική Τράπεζα εμφάνισε ζημίες 12,3 δισ. ευρώ εμφάνισε, μετά τη λογιστική απομείωση των ελληνικών ομολόγων που επέφεραν ζημίες 11,78 δισ. ευρώ.
-Η Alpha Bank ανακοίνωσε ζημιές 3,81 δισ. ευρώ.
-Η Eurobank είχε συνολικές ζημιές μετά από φόρους 5,5 δισ. ευρώ, εκ των οποίων τα 4,6 δισ. ευρώ προήλθαν από το PSI.
-Η Πειραιώς κατέγραψε ζημιές 6,6 δισ. ευρώ για το 2011 κυρίως λόγω του PSI.
-Η Attica Bank είχε και αυτή ζημία ύψους 249,8 εκατομμυρίων ευρώ το 2011, έναντι κερδών 3 εκατομμυρίων το 2010.
Εκκρεμεί ακόμα η ανακοίνωση των υποαξιών σύμφωνα με την έκθεσης της Blackrock για το ύψος των επισφαλών δανείων που έχουν χορηγήσει.
Διαβάστε περισσότερα στο http://topontiki.gr/article/34173

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.