Δευτέρα 9 Απριλίου 2012

Κ.ΓΕΙΤΟΝΑΣ: "ΔΕΝ ΘΕΤΩ ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΑ"

Την απόφασή του να μην θέσει υποψηφιότητα στις επερχόμενες εκλογές ανακοίνωσε επισήμως από το βήμα της Βουλής ο βουλευτής του ΠΑΣΟΚ, Κώστας Γείτονας. Ο κ. Γείτονας ευχαρίστησε τους πολίτες που τόσα χρόνια τον τιμούσαν με την ψήφο τους και δήλωσε πως θα συνεχίσει ως απλός πολίτης από τους...
 κόλπους του ΠΑΣΟΚ να συνεισφέρει -όπως είπε- στην προσπάθεια για την έξοδο της χώρας από την κρίση.


Περισσότερα στο http://fimotro.blogspot.com/2012/04/blog-post_5271.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.