Κυριακή 1 Απριλίου 2012

Ξύλο στο τουρκικό κοινοβούλιο για την...Παιδεία !!!

Με ΄΄δημοκρατικές΄΄ διαδικασίες ψήφισαν το νομοσχέδιο...
Η συζήτηση και η ψήφιση ενός αμφιλεγόμενου νομοσχεδίου για την παιδεία στην Τουρκία πήρε άσχημη τροπή, καθώς το κοινοβούλιο μετατράπηκε σε ρινγκ και οι βουλευτές σε πυγμάχους!

Το περιβόητο νομοσχέδιο αφορούσε την επέκταση της υποχρεωτικής εκπαίδευσης από οκτώ σε 12 χρόνια, δίνοντας παράλληλα τη δυνατότητα στα παιδιά άνω των 10 ετών να μετακινηθούν σε θρησκευτικά σχολεία.

Σύμφωνα με τον προηγούμενο νόμο, μόνο τα παιδιά που ήταν άνω των 15 ετών μπορούσαν να συνεχίσουν στα ειδικά σχολεία.

Κατά τη διάρκεια της συζήτησης, τα πνεύματα οξύνθηκαν και βουλευτές πιάστηκαν στα χέρια. Εν τέλει, όπως αναφέρει το news247, το νομοσχέδιο πέρασε με 295 ναι ενώ 91 βουλευτές το καταψήφισαν.




ΠΗΓΗ: http://www.lay-out.gr/kosmos/69426

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.