΄΄Ναυάγησαν΄΄ και οι τελευταίες προσπάθειες της κυβέρνησηςΟ κύβος ερρίφθη. Θα πραγματοποιηθεί τελικά η 48ωρη απεργία της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας την Μεγάλη Τρίτη και την Μεγάλη Τετάρτη.
Η Εκτελεστική Επιτροπή της ΠΝΟ συνεδρίασε τη Μεγάλη Δευτέρα, μετά τη συνάντηση που είχε προγραμματισθεί με τον υπουργό Υγείας Ανδρέα Λοβέρδο για να λάβει τελικές αποφάσεις.
Δόθηκε η απάντηση που βασάνιζε για αρκετές μέρες τους Έλληνες. Η συνεδρίαση δεν κράτησε ούτε μια ώρα. Οι ναυτεργάτες αποφάσισαν με συνοπτικές διαδικασίες να κάνουν τελικά απεργία μέσα στη Μεγάλη Εβδομάδα, καταδικάζοντας χιλιάδες ταξιδιώτες, παραγωγούς και ξενοδόχους.
Παπαδήμος: Θα προστατέψουμε το δημόσιο συμφέρον
«Η κυβέρνηση είναι αποφασισμένη να προστατεύσει το δημόσιο συμφέρον και να διασφαλίσει την ομαλή εξυπηρέτηση των ταξιδιωτών και την απρόσκοπτη διακίνηση των προϊόντων» το μήνυμα του Λουκά Παπαδήμου προς τους ναυτεργάτες, μέσω ανακοίνωσης που «βγήκε» το βράδυ της Κυριακής από το πρωθυπουργικό γραφείο.
Είχε προηγηθεί ευρεία κυβερνητική σύσκεψη υπό τον πρωθυπουργό, από την οποία προέκυψε η ανακοίνωση αλλά χωρίς να διευκρινιστούν οι τρόποι με τους οποίους θα προστατευτεί το συμφέρον των πολιτών. Δεν αποκλείεται ακόμη και το ενδεχόμενο της επιστράτευσης, η οποία άλλωστε δεν έχει αρθεί από την προηγούμενη απεργία. Με τη διαφορά βέβαια, ότι στα πληρώματα που έχουν αλλάξει, δεν ισχύει.
Η απεργία χαρακτηρίστηκε αδικαιολόγητη, ιδίως μετά τις «γραπτές δεσμεύσεις του υπουργείου. Η κυβέρνηση έχει εξαντλήσει όλα τα περιθώρια διαλόγου», σημειώνεται στην πρωθυπουργική ανακοίνωση και καλεί τους ναυτεργάτες να αναλάβουν τις ευθύνες τους.
Τι γίνεται από εδώ και πέρα; Η Εκτελεστική Επιτροπή της ΠΝΟ που δε συνεδρίασε την Κυριακή, μετά τη νέα άκαρπη συνάντηση με την κυβέρνηση, αναμένεται να το κάνει σήμερα και ένα 24ωρο πριν δέσουν κάβους τα πλοία, θα αποφασίσει αν τελικά θα προχωρήσει στην απεργία ή όχι.
Διαβάστε περισσότερα στο http://www.lay-out.gr/ellada/70495
Η Εκτελεστική Επιτροπή της ΠΝΟ συνεδρίασε τη Μεγάλη Δευτέρα, μετά τη συνάντηση που είχε προγραμματισθεί με τον υπουργό Υγείας Ανδρέα Λοβέρδο για να λάβει τελικές αποφάσεις.
Δόθηκε η απάντηση που βασάνιζε για αρκετές μέρες τους Έλληνες. Η συνεδρίαση δεν κράτησε ούτε μια ώρα. Οι ναυτεργάτες αποφάσισαν με συνοπτικές διαδικασίες να κάνουν τελικά απεργία μέσα στη Μεγάλη Εβδομάδα, καταδικάζοντας χιλιάδες ταξιδιώτες, παραγωγούς και ξενοδόχους.
Παπαδήμος: Θα προστατέψουμε το δημόσιο συμφέρον
«Η κυβέρνηση είναι αποφασισμένη να προστατεύσει το δημόσιο συμφέρον και να διασφαλίσει την ομαλή εξυπηρέτηση των ταξιδιωτών και την απρόσκοπτη διακίνηση των προϊόντων» το μήνυμα του Λουκά Παπαδήμου προς τους ναυτεργάτες, μέσω ανακοίνωσης που «βγήκε» το βράδυ της Κυριακής από το πρωθυπουργικό γραφείο.
Είχε προηγηθεί ευρεία κυβερνητική σύσκεψη υπό τον πρωθυπουργό, από την οποία προέκυψε η ανακοίνωση αλλά χωρίς να διευκρινιστούν οι τρόποι με τους οποίους θα προστατευτεί το συμφέρον των πολιτών. Δεν αποκλείεται ακόμη και το ενδεχόμενο της επιστράτευσης, η οποία άλλωστε δεν έχει αρθεί από την προηγούμενη απεργία. Με τη διαφορά βέβαια, ότι στα πληρώματα που έχουν αλλάξει, δεν ισχύει.
Η απεργία χαρακτηρίστηκε αδικαιολόγητη, ιδίως μετά τις «γραπτές δεσμεύσεις του υπουργείου. Η κυβέρνηση έχει εξαντλήσει όλα τα περιθώρια διαλόγου», σημειώνεται στην πρωθυπουργική ανακοίνωση και καλεί τους ναυτεργάτες να αναλάβουν τις ευθύνες τους.
Τι γίνεται από εδώ και πέρα; Η Εκτελεστική Επιτροπή της ΠΝΟ που δε συνεδρίασε την Κυριακή, μετά τη νέα άκαρπη συνάντηση με την κυβέρνηση, αναμένεται να το κάνει σήμερα και ένα 24ωρο πριν δέσουν κάβους τα πλοία, θα αποφασίσει αν τελικά θα προχωρήσει στην απεργία ή όχι.
Διαβάστε περισσότερα στο http://www.lay-out.gr/ellada/70495

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.