Δευτέρα 2 Απριλίου 2012

Έρχεται νέο σποτ με την Τασούλα και τον Κίτσο!

Η διαφήμιση εταιρείας έχει κάνει θραύση τον τελευταίο μήνα με το άσμα «Στην καρδιά μου βάζω αμπάρες» να έχει γίνει πια… σουξέ! Όσο για το….
“tragic” είμαστε σίγουροι ότι έχετε βαρεθεί κι εσείς να το λέτε ή να το ακούτε! Η Τασούλα, κατά κόσμον Μαρία Διακοπαναγιώτου ήταν καλεσμένη στην εκπομπή «MEGA Σαββατοκύριακο» μαζί με τον εμπνευστή του σποτ και αποκάλυψαν ότι έρχεται σύντομα στις οθόνες μας και η συνέχεια της πολύ επιτυχημένης διαφήμισης!


Πηγές: mychannel.grtro-ma-ktiko.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.