΄΄Πρέπει να το αλλάξουμε γιατί μέχρι τώρα καταναλώναμε ...΄΄«Στόχος μας είναι να τα αλλάξουμε όλα.Το μοντέλο ανάπτυξης, και το σύστημα διακυβέρνησης. Όχι ένα από τα δύο. Και τα δύο».
Τα παραπάνω τόνισε ο πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας Αντώνης Σαμαράς στο Ζάππειο παρουσιάζοντας το οικονομικό πρόγραμμα του κόμματος εν όψει των εκλογών, τις οποίες χαρακτήρισε ως τις πιο κρίσιμες από το 1974.
"Μέχρι τώρα ξοδεύαμε δανεικά και χρεώναμε τα παιδία μας, παράγαμε όλο και λιγότερα και καταναλώναμε όλο και περισσότερα. Αυτό πρέπει να αλλάξει. Η δημοκρατία μας έχει πρόβλημα, τα δικαιώματα των πολλών καταπατούνται από τα προνόμια των λίγων, οι κομματικοί στρατοί παλεύουν εναντίον του ιδιωτικού τομέα, οι συντεχνίες συντρίβουν εκείνους που προσπαθούν να ζήσουν από την αγορά. Η Ελλάδα έχει πλούτο, ο φυσικός πλούτος, ο ορυκτός τα ενεργειακά αποθέματα, αλλά και το δαιμόνιο του Έλληνα, αν τα αξιοποιήσουμε στις διεθνείς αγορές θα έχουμε ανάπτυξη"ανέφερε χαρακτηριστικά.
Ο πρόεδρος της ΝΔ είπε ακόμη ότι δεν υπάρχει θέμα με τον 13ο και 14ο μισθό και σε αυτό δεν διαπραγματευόμαστε είπε. Σε ότι αφορά τα αυθαίρετα είπε: "Οριστική τακτοποίηση αυθαιρέτων με χωροταξικό σχεδιασμό, ώστε να είναι απόλυτα σύννομο".
Ο αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης προνανήγγειλε ότι την ερχόμενη Πέμπτη θα παρουσίασει το κυβερνητικό του πρόγραμμα για την αλλαγή του συστήματος διακυβέρνησης.
Διαβάστε περισσότερα στο http://www.lay-out.gr/ellada/72172
Τα παραπάνω τόνισε ο πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας Αντώνης Σαμαράς στο Ζάππειο παρουσιάζοντας το οικονομικό πρόγραμμα του κόμματος εν όψει των εκλογών, τις οποίες χαρακτήρισε ως τις πιο κρίσιμες από το 1974.
"Μέχρι τώρα ξοδεύαμε δανεικά και χρεώναμε τα παιδία μας, παράγαμε όλο και λιγότερα και καταναλώναμε όλο και περισσότερα. Αυτό πρέπει να αλλάξει. Η δημοκρατία μας έχει πρόβλημα, τα δικαιώματα των πολλών καταπατούνται από τα προνόμια των λίγων, οι κομματικοί στρατοί παλεύουν εναντίον του ιδιωτικού τομέα, οι συντεχνίες συντρίβουν εκείνους που προσπαθούν να ζήσουν από την αγορά. Η Ελλάδα έχει πλούτο, ο φυσικός πλούτος, ο ορυκτός τα ενεργειακά αποθέματα, αλλά και το δαιμόνιο του Έλληνα, αν τα αξιοποιήσουμε στις διεθνείς αγορές θα έχουμε ανάπτυξη"ανέφερε χαρακτηριστικά.
Ο πρόεδρος της ΝΔ είπε ακόμη ότι δεν υπάρχει θέμα με τον 13ο και 14ο μισθό και σε αυτό δεν διαπραγματευόμαστε είπε. Σε ότι αφορά τα αυθαίρετα είπε: "Οριστική τακτοποίηση αυθαιρέτων με χωροταξικό σχεδιασμό, ώστε να είναι απόλυτα σύννομο".
Ο αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης προνανήγγειλε ότι την ερχόμενη Πέμπτη θα παρουσίασει το κυβερνητικό του πρόγραμμα για την αλλαγή του συστήματος διακυβέρνησης.
Διαβάστε περισσότερα στο http://www.lay-out.gr/ellada/72172

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.