Παρασκευή 6 Απριλίου 2012

Στο χειρουργείο ο πρόεδρος της Ένωσης Φωτορεπόρτερ

Ο φωτογράφος Μάριος Λώλος, πρόεδρος της ένωσης φωτορεπόρτερ δέχθηκε επίθεση με κλομπ από άνδρες των ΜΑΤ στα χθεσινοβραδινά επεισόδια στο Σύνταγμα και νοσηλεύεται με κρανιοεγκεφαλικές κακώσεις σε κεντρικό νοσοκομείο της Αθήνας.
Ο Μ. Λώλος υποβάλλεται από το πρωί σε επέμβαση στο νοσοκομείο "Υγεία"
Tο αρχηγείο της ΕΛ.ΑΣ. διέταξε διοικητική έρευνα για την βίαιη συμπεριφορά και προπηλακισμούς κατά των ανθρώπων του Τύπου από τις αστυνομικές δυνάμεις,




Διαβάστε περισσότερα στο http://topontiki.gr/article/33406

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.