Πλήθος κόσμου συρρέει, για δεύτερη ημέρα και παρά τη βροχή, στην πλατεία Συντάγματος, όπου χθες το πρωί έβαλε τέλος στην ζωή του ο 77χρονος συνταξιούχος φαρμακοποιός.
Περαστικοί αφήνουν ένα λουλούδι, ένα γράμμα ή ένα κερί...ενώ ένας ηλικιωμένος άφησε το πρωί πάνω στα λουλούδια το Σύνταγμα της Ελλάδος.
Η πλατεία έχει πλημμυρίσει από σημειώματα πολιτών, οι οποίοι εκφράζουν τόσο τη θλίψη όσο και την οργή τους. «Το κράτος και η απάθειά σου τον αυτοκτόνησαν», «μνημόνιο δολοφόνος», «κυβέρνηση ηθικών αυτουργών», «ο λαός να πάρει τα όπλα», «κλεφτες, ξεπουλημένοι, θα πληρώσετε γρήγορα», «το αίμα του στα κεφάλια σας να πέσει, καθάρματα, δολοφόνοι», «φτάνει πια», είναι μερικά από τα μηνύματα που στέλνει ο κόσμος.
Στεφάνια κατέθεσαν αντιπροσωπείες των ειδικών δυνάμεων καθώς και οι φαρμακευτικοί σύλλογοι Αττικής και Δωδεκανήσου.
Τα ξένα ΜΜΕ για την αυτοκτονία του 77χρονου
Την ίδια ώρα, στην αυτοκτονία του 77χρονου συνταξιούχου φαρμακοποιού στο Σύνταγμα και τα επεισόδια που ακολούθησαν αναφέρονται τα κυριότερα διεθνή μέσα ενημέρωσης, τα οποία επισημαίνουν τα επαχθή μέτρα λιτότητας που έχουν επιβληθεί στους Έλληνες και την κατακόρυφη αύξηση των αυτοκτονιών την τελευταία τριετία.
Το Reuters αναφέρεται εκτενώς στην κοινωνική και πολιτική διάσταση της αυτοκτονίας του 77χρονου, η οποία «γρήγορα πυροδότησε κύμα συμπάθειας σε μια χώρα όπου ένας στους πέντε είναι άνεργος και ένα αίσθημα εθνικής ταπείνωσης συνοδεύει τις διαδοχικές μειώσεις σε μισθούς και συντάξεις».
«Πράξεις αυτοκτονίας έχουν υπάρξει καταλυτικές στην ανάπτυξη λαϊκής διαμαρτυρίας στο παρελθόν. Ένας Τυνήσιος έμπορος λαχανικών πυροδότησε τη λεγόμενη "Aραβική Ανοιξη" πυρπολώντας τον εαυτό του το Δεκέμβριο του 2010», υπογραμμίζει το πρακτορείο.
«Η τραγωδία γρήγορα πήρε πολιτικές διαστάσεις, με τα μικρά, αντι-μνημονιακά κόμματα που ετοιμάζονται για τις επερχόμενες εκλογές να επιρρίπτουν ευθύνες στα μεγαλύτερα κόμματα», συμπληρώνει.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΟ http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2012/04/blog-post_6573.html
Περαστικοί αφήνουν ένα λουλούδι, ένα γράμμα ή ένα κερί...ενώ ένας ηλικιωμένος άφησε το πρωί πάνω στα λουλούδια το Σύνταγμα της Ελλάδος.
Η πλατεία έχει πλημμυρίσει από σημειώματα πολιτών, οι οποίοι εκφράζουν τόσο τη θλίψη όσο και την οργή τους. «Το κράτος και η απάθειά σου τον αυτοκτόνησαν», «μνημόνιο δολοφόνος», «κυβέρνηση ηθικών αυτουργών», «ο λαός να πάρει τα όπλα», «κλεφτες, ξεπουλημένοι, θα πληρώσετε γρήγορα», «το αίμα του στα κεφάλια σας να πέσει, καθάρματα, δολοφόνοι», «φτάνει πια», είναι μερικά από τα μηνύματα που στέλνει ο κόσμος.
Στεφάνια κατέθεσαν αντιπροσωπείες των ειδικών δυνάμεων καθώς και οι φαρμακευτικοί σύλλογοι Αττικής και Δωδεκανήσου.
Τα ξένα ΜΜΕ για την αυτοκτονία του 77χρονου
Την ίδια ώρα, στην αυτοκτονία του 77χρονου συνταξιούχου φαρμακοποιού στο Σύνταγμα και τα επεισόδια που ακολούθησαν αναφέρονται τα κυριότερα διεθνή μέσα ενημέρωσης, τα οποία επισημαίνουν τα επαχθή μέτρα λιτότητας που έχουν επιβληθεί στους Έλληνες και την κατακόρυφη αύξηση των αυτοκτονιών την τελευταία τριετία.
Το Reuters αναφέρεται εκτενώς στην κοινωνική και πολιτική διάσταση της αυτοκτονίας του 77χρονου, η οποία «γρήγορα πυροδότησε κύμα συμπάθειας σε μια χώρα όπου ένας στους πέντε είναι άνεργος και ένα αίσθημα εθνικής ταπείνωσης συνοδεύει τις διαδοχικές μειώσεις σε μισθούς και συντάξεις».
«Πράξεις αυτοκτονίας έχουν υπάρξει καταλυτικές στην ανάπτυξη λαϊκής διαμαρτυρίας στο παρελθόν. Ένας Τυνήσιος έμπορος λαχανικών πυροδότησε τη λεγόμενη "Aραβική Ανοιξη" πυρπολώντας τον εαυτό του το Δεκέμβριο του 2010», υπογραμμίζει το πρακτορείο.
«Η τραγωδία γρήγορα πήρε πολιτικές διαστάσεις, με τα μικρά, αντι-μνημονιακά κόμματα που ετοιμάζονται για τις επερχόμενες εκλογές να επιρρίπτουν ευθύνες στα μεγαλύτερα κόμματα», συμπληρώνει.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΟ http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2012/04/blog-post_6573.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.