Τρίτη 3 Απριλίου 2012

Μετά το Πάσχα το πρώτο κέντρο φιλοξενίας μεταναστών στην Αττική

Μετά το Πάσχα θα λειτουργεί στην Αττική το πρώτο κέντρο φιλοξενίας μεταναστών, όπως δήλωσε ο υπουργός Προστασίας του Πολίτη Μιχάλης Χρυσοχοΐδης, κατά την παρουσίαση των 200 νέων αστυνομικών που εντάχθηκαν στην ομάδα ΔΙΑΣ





Διαβάστε περισσότερα στο  fimotro.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.