Μετά το Πάσχα θα λειτουργεί στην Αττική το πρώτο κέντρο φιλοξενίας μεταναστών, όπως δήλωσε ο υπουργός Προστασίας του Πολίτη Μιχάλης Χρυσοχοΐδης, κατά την παρουσίαση των 200 νέων αστυνομικών που εντάχθηκαν στην ομάδα ΔΙΑΣ
Διαβάστε περισσότερα στο fimotro.blogspot.com
Διαβάστε περισσότερα στο fimotro.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.