Πέμπτη 19 Απριλίου 2012

Στάση εργασίας της ΕΣΗΕΑ απόψε

Αποφάσισε την κήρυξη 4ωρης προειδοποιητικής στάσης εργασίας με αφορμή την άρνηση υπογραφής ΣΣΕ.Στάση εργασίας εξήγγειλε πριν από λίγο η ΕΣΗΕΑ για σήμερα το βράδυ, 18:00 - 22:00. Η μη υπογραφή της ΣΣΕ και οι απολύσεις στον χώρο των ΜΜΕ είναι οι λόγοι της διαμαρτυρίας.



Διαβάστε περισσότερα στο http://www.zappit.gr/default.php?pname=Article&cat_id=8&art_id=14294

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.