Τρίτη 24 Απριλίου 2012

ΚΑΜΙΑ ΑΛΛΑΓΗ ΣΤΙΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΣΤΟ ΛΥΚΕΙΟ

Με το ισχύον σύστημα θα γίνουν οι πανελλαδικές εξετάσεις για τους μαθητές που φοιτούν σήμερα στην Α', τη Β' και τη Γ' Λυκείου, όπως δήλωσε σήμερα ο υπουργός Παιδείας, καθηγητής Γιώργος Μπαμπινιώτης. Μιλώντας στη ΝΕΤ ο κ. Μπαμπινιώτης διευκρίνισε ότι οποιαδήποτε αλλαγή γίνει με τη νέα κυβέρνηση στο...
σύστημα των πανελλαδικών εξετάσεων αυτή θα αφορά στους μαθητές της Γ΄ Γυμνασίου.
Με το μάθημα της Νεοελληνικής Γλώσσας θα ξεκινήσουν τη Δευτέρα 21 Μαΐου οι φετεινές πανελλαδικές εξετάσεις των υποψηφίων των ημερήσιων και εσπερινών Γενικών Λυκείων (ΓΕΛ) και των ημερήσιων και εσπερινών Επαγγελματικών Λυκείων (ΕΠΑΛ-ΟΜΑΔΑ Β') για εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.


Διαβάστε περισσότερα στο http://fimotro.blogspot.com/2012/04/blog-post_9091.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.