Τετάρτη 4 Απριλίου 2012

ΟΑΕΔ: Από τη Μ.Τρίτη το δώρο

Με ανακοίνωση του ο ΟΑΕΔ γνωστοποιεί ότι από τη Μεγάλη Τρίτη θα καταβάλλεται το δώρο Πάσχα στους επιδοτούμενους ανέργους και στις...
δικαιούχους της ειδικής παροχής προστασίας μητρότητας.
Οι πιστώσεις θα γίνουν από τη Διοίκηση του Οργανισμού στους τραπεζικούς λογαριασμούς των δικαιούχων χωρίς να απαιτείται η προσέλευση τους στις Υπηρεσίες του Οργανισμού.


Πηγή: http://24wro.blogspot.com/2012/04/blog-post_8944.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.