Εντυπωσιακά μειωμένη ήταν η φετινή έξοδος των εκδρομέων του Πάσχα, αφού, σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία, η κίνηση τόσο στις εθνικές οδούς όσο και στα λιμάνια εμφάνισε αισθητή μείωση σε σχέση με πέρσι.Ειδικότερα, φέτος, από την Παρασκευή πριν από το Σάββατο του Λαζάρου, οπότε κλείνουν τα σχολεία και υπολογίζεται ότι αρχίζει σταδιακά η έξοδος από τα μεγάλα αστικά κέντρα, μέχρι και τη Μεγάλη Παρασκευή έφυγαν από την Αθήνα και από τα δύο εθνικά δίκτυα 700.330 αυτοκίνητα. Πέρσι στο ίδιο χρονικό διάστημα έφυγαν 1.306.000 αυτοκίνητα, δηλαδή υπάρχει μείωση της τάξης του 46%.
Διαβάστε περισσότερα στο http://topontiki.gr/article/34076
Διαβάστε περισσότερα στο http://topontiki.gr/article/34076

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.