Δευτέρα 16 Απριλίου 2012

Φόβοι για επιδείνωση της υγείας του Ούγκο Τσάβες

Ο πρόεδρος της Βενεζουέλας Ούγκο Τσάβες αναχώρησε εσπευσμένα, την περασμένη Παρασκευή, για την Κούβα για έναν ακόμα γύρω χημειοθεραπειών και δεν θα συμμετάσχει στη Σύνοδο Κορυφής των ηγετών Αμερικής. Η μη συμμετοχή του στη Σύνοδο δεν θα του δώσει την ευκαιρία να αντιμετωπίσει τον πρόεδρο των  ΗΠΑ Μπαράκ Ομπάμα, κυρίως λόγω φόβων ότι περαιτέρω πίεση και εντάσεις θα επιδεινώσουν την ήδη βεβαρυμμένη υγεία του.


Περισσότερα στο http://www.trelokouneli.gr/2012/04/blog-post_5999.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.