Η χειρότερη φάση της κρίσης χρέους στην ευρωζώνη μοιάζει να έχει "τελειώσει" και πλέον εναπόκειται στις κυβερνήσεις να αντιμετωπίσουν... τα προβλήματα με το χρέος των χωρών τους, δήλωσε ο διαμορφωτής πολιτικής της Ευρωπαϊκής Κεντρικής Τράπεζας (ΕΚΤ) Γεργκ Άσμουσεν, στην εφημερίδα The Wall Street Journal.Σχετικά με το πρόγραμμα αγοράς κρατικών ομολόγων (Securities Markets Programme, SMP), ο Άσμουσεν υιοθέτησε μια ουδέτερη γραμμή λέγοντας "Το SMP υπάρχει. Τίποτε περισσότερο, τίποτε λιγότερο".
"Η ΕΚΤ ήταν σε ορισμένες στιγμές της κρίσης ο μόνος θεσμός ο οποίος μπορούσε να δράσει. Αλλά θα έπρεπε τα πράγματα να παραμείνουν έτσι; Σαφώς όχι. Αυτός είναι ο λόγος που ο σχεδιασμός του Ευρωπαϊκού Μηχανισμού Σταθερότητας (ΕΜΣ) είναι τόσο σημαντικός", πρόσθεσε ο Άσμουσεν, αναφερόμενος στο μόνιμο ταμείο δανεισμού της ΕΕ.
Διαβάστε περισσότερα στο http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2012/04/blog-post_3345.html
"Η ΕΚΤ ήταν σε ορισμένες στιγμές της κρίσης ο μόνος θεσμός ο οποίος μπορούσε να δράσει. Αλλά θα έπρεπε τα πράγματα να παραμείνουν έτσι; Σαφώς όχι. Αυτός είναι ο λόγος που ο σχεδιασμός του Ευρωπαϊκού Μηχανισμού Σταθερότητας (ΕΜΣ) είναι τόσο σημαντικός", πρόσθεσε ο Άσμουσεν, αναφερόμενος στο μόνιμο ταμείο δανεισμού της ΕΕ.
Διαβάστε περισσότερα στο http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2012/04/blog-post_3345.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.