Αίσιο τέλος αναμένεται να έχει για την ΑΕΚ το σίριαλ της προσπάθειας αποφυγής του ευρωπαϊκού αποκλεισμού. Μετά από αρκετές ώρες αγωνίας και μάχης των ανθρώπων της ομάδας με το χρόνο, ο φάκελος της ΠΑΕ συμπληρώθηκε με όλα-όπως αναφέρεται από τη διοίκηση-τα απαιτούμενα έγγραφα, κατατέθηκε στην ΕΠΟ και το πρωί της Πέμπτης θα… «πετάξει» για την UEFA. Για την ακρίβεια πρόκειται για την κατάθεση έξι φακέλων... Μετά την εκταμίευση του δανείου και την εύρεση των χρημάτων που απέμεναν για να καλυφθούν οι υποχρεώσεις από τους τελευταίους διακανονισμούς, οι «κιτρινόμαυροι» τακτοποίησαν τις εναπομείνασες εκκρεμότητες. Στο φάκελο μπήκαν τα παραστατικά από την καταβολή των οφειλόμενων σε Μαϊστόροβιτς, Γιάχιτς και Χέρσι, ενώ τακτοποιήθηκε και μία εκκρεμότητα που υπήρχε με τον Φαμπιάν Βάργκας.
Διαβάστε περισσότερα στο http://www.sport-fm.gr/article/544547
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.