Κυριακή 8 Απριλίου 2012

Νέα συνάντηση Διαμαντοπούλου - ΠΝΟ σήμερα το απόγευμα

Νέα συνάντηση με τους εκπροσώπους της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας (ΠΝΟ), θα έχει σήμερα, το απόγευμα Κυριακής, στο Υπουργείο Ανάπτυξης, η υπουργός Άννα Διαμαντοπούλου.Το Σάββατο η Εκτελεστική Επιτροπή της ΠΝΟ έκανε δεκτή την επιστολή της Άννας Διαμαντοπούλου στην οποία η υπουργός ζητούσε επανάληψη των συνομιλιών και εξάντληση όλων των περιθωρίων διαλόγου για το συμφέρον της εθνικής οικονομίας.
Η νέα συνάντηση ορίστηκε για τις 17:00 το απόγευμα της Κυριακής.
«Ο διάλογος πρέπει να συνεχιστεί μέχρι την τελευταία στιγμή» επεσήμανε η Άννα Διαμαντοπούλου το πρωί του Σαββάτου, απευθύνοντας κάλεσμα για νέα συνάντηση στους εκπροσώπους της ΠΝΟ.




Διαβάστε περισσότερα στο http://topontiki.gr/article/33493

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.