Τετάρτη 18 Απριλίου 2012

Οι νέοι φεύγουν από την Ελλάδα λόγω ανεργίας, σύμφωνα με διαπίστωση της Κομισιόν

«Σημαντικό θέμα» χαρακτήρισε ο Ευρωπαίος Επίτροπος, Λ. Αντόρ την μαζική έξοδο κόσμου από χώρες, όπως η Ελλάδα, που διανύουν περιόδους κρίσης και βαθιάς ύφεσης προς άλλα κράτη και ηπείρους, απαντώντας σε ερώτηση του Έλληνα ευρωβουλευτή της Ν.Δ. Γ. Παπανικολάου.



Διαβάστε περισσότερα στο http://topontiki.gr/article/33975

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.