Δευτέρα 2 Απριλίου 2012

Επέστρεψε στη ΝΔ ο Κώστας Γκιουλέκας

Στη Νέα Δημοκρατία επέστρεψε ο διαγραμμένος βουλευτής Κώστας Γκιουλέκας, μετά από επιστολή που έστειλε στον πρόεδρο του κόμματος Αντώνη Σαμαρά.
Συγκεκριμένα ο κ. Γκιουλέκας στην επιστολή του ανέφερε ότι επιθυμεί να συστρατευθεί με τη ΝΔ και τον Αντώνη Σαμαρά στις επικείμενες εκλογές για την επίτευξη των κοινών στόχων.


Πηγή: http://topontiki.gr/article/33155

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.