Στη Νέα Δημοκρατία επέστρεψε ο διαγραμμένος βουλευτής Κώστας Γκιουλέκας, μετά από επιστολή που έστειλε στον πρόεδρο του κόμματος Αντώνη Σαμαρά.
Συγκεκριμένα ο κ. Γκιουλέκας στην επιστολή του ανέφερε ότι επιθυμεί να συστρατευθεί με τη ΝΔ και τον Αντώνη Σαμαρά στις επικείμενες εκλογές για την επίτευξη των κοινών στόχων.
Πηγή: http://topontiki.gr/article/33155
Συγκεκριμένα ο κ. Γκιουλέκας στην επιστολή του ανέφερε ότι επιθυμεί να συστρατευθεί με τη ΝΔ και τον Αντώνη Σαμαρά στις επικείμενες εκλογές για την επίτευξη των κοινών στόχων.
Πηγή: http://topontiki.gr/article/33155

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.