Πέμπτη 19 Απριλίου 2012

Η Αυστραλία δεν θα αποσύρει νωρίτερα τα στρατεύματα της από το Αφγανιστάν

Δεν θα αποσύρει νωρίτερα τα στρατεύματα της από το Αφγανιστάν η Αυστραλία, ανακαλώντας έτσι την προηγούμενη ανακοίνωση της.
Έτσι, θα διατηρηθούν τα μάχιμα στρατεύματα της χώρας έως και τα τέλη του 2014, όπως άλλωστε ήταν η αρχική δέσμευση.
Οι υπουργοί Άμυνας και Εξωτερικών της Αυστραλίας αναφέρουν σε ανακοίνωσή τους ότι η χώρα δεσμεύεται να τηρήσει το σχέδιο μεταβίβασης της ευθύνης για την ασφάλεια του Αφγανιστάν, στο οποίο συμφώνησε το ΝΑΤΟ στη Λισαβόνα το 2010 και το οποίο προβλέπει την απομάκρυνση των ξένων στρατευμάτων από τη χώρα μέχρι το τέλος του 2014.
Η Αυστραλία έχει περίπου 1.550 στρατιώτες στο Αφγανιστάν. Ως σήμερα, μετράει 32 απώλειες.




ΠΗΓΗ: http://www.newpost.gr/post/120993/Η-Αυστραλία-δεν-θα-αποσύρει-νωρίτερα-τα-στρατεύματα-της-από-το-Αφγανιστάν-/
Φωτό από:tolmwnnika.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.