Δευτέρα 16 Απριλίου 2012

Ζητά να κληθούν όλα τα μέλη του ΚΥΣΕΑ για τα υποβρύχια ο Τσοχατζόπουλος

Την κλήση όλων των μελών του ΚΥΣΕΑ ζητά μέσω του δικηγόρου του, Λεωνίδα Κοτσαλή, ο πρώην υπουργός Άκης Τσοχατζόπουλος, υποστηρίζοντας πως για το θέμα των υποβρυχίων, που είναι και η βασική κατηγορία...
που τον βαρύνει, απλώς εκτέλεσε εντολή της τότε επιτροπής. Σε ανακοίνωση του, ο κ. Κοτσαλής είπε: «Η απόφαση για την αγορά των 4 υποβρυχίων ελήφθη το Φεβρουάριο του 2000 από το ΚΥΣΕΑ σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία. Το ΚΥΣΕΑ εξουσιοδότησε στη συνέχεια τον τότε υπουργό Εθνικής Αμύνης κ. Άκη Τσοχατζόπουλο να υλοποιήσει την εν λόγω απόφαση . Ζητήθηκε τόσο στο πλαίσιο της προκαταρκτικής επιτροπής της Βουλής όσο και στη διάρκεια της προκαταρκτικής εξετάσεως από την Εισαγγελία Αθηνών η κλήση των μελών της τότε συνθέσεως του ΚΥΣΕΑ προς παροχή εξηγήσεων. Το αίτημα και στις δύο περιπτώσεις δεν έγινε δεκτό. Στο αίτημα αυτό θα επανέλθουμε στο πλαίσιο της τακτικής ανακρίσεως».


Διαβάστε περισσότερα στο http://fimotro.blogspot.com/2012/04/blog-post_7241.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.