Ο οποίος είχε καταψηφίσει το δεύτερο μνημόνιοΣτο κάλεσμα που έχει απευθύνει ο πρόεδρος της ΝΔ Αντώνης Σαμαράς για συστράτευση ανταποκρίθηκε με επιστολή του ο διαγραφείς από την ΚΟ του κόμματος βουελευτής Γιώργος Βλάχος, ο οποίος είχε καταψηφίσει το δεύτερο μνημόνιο.
Διαβάστε περισσότερα στο http://www.lay-out.gr/ellada/70751
Διαβάστε περισσότερα στο http://www.lay-out.gr/ellada/70751

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.