Τρίτη 10 Απριλίου 2012

Κοντά στην επιστροφή του στη ΝΔ και ο Γ. Βλάχος

Ο οποίος είχε καταψηφίσει το δεύτερο μνημόνιοΣτο κάλεσμα που έχει απευθύνει ο πρόεδρος της ΝΔ Αντώνης Σαμαράς για συστράτευση ανταποκρίθηκε με επιστολή του ο διαγραφείς από την ΚΟ του κόμματος βουελευτής Γιώργος Βλάχος, ο οποίος είχε καταψηφίσει το δεύτερο μνημόνιο.



Διαβάστε περισσότερα στο http://www.lay-out.gr/ellada/70751

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.