Δευτέρα 9 Απριλίου 2012

Η ήττα έφερε πρόστιμο!

Τον εκνευρισμό του Βαγγέλη Μαρινάκη προκάλεσε η ήττα του Ολυμπιακού από την Κέρκυρα!Μάλιστα όπως αναφέρουν οι πληροφορίες του σκύλου, ο πρόεδρος του Ολυμπιακού μετά το ματς επισκέφθηκε τα αποδυτήρια στο «Καραϊσκάκη» και αποφάσισε την επιβολή προστίμου.


Πηγή: http://www.sportdog.gr/article/97452/e-etta-ephere-prostimo

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.