Δευτέρα 23 Απριλίου 2012

Στο 8,5% το έλλειμμα της Ισπανίας το 2011

Στο 8,5% του ΑΕΠ διαμορφώθηκε το έλλειμμα προϋπολογισμού της Ισπανίας το 2011...
 όπως προκύπτει από τα στοιχεία που δημοσιοποίησε σήμερα η Eurostat
Θα πρέπει να σημειωθεί ότι ορισμένοι αξιωματούχοι στις Βρυξέλλες υποψιάζονταν πως η κυβέρνηση του Μαριάνο Ραχόι ίσως να είχε υπερεκτιμήσει το έλλειμμα του 2011, με αποτέλεσμα τα φετινά στοιχεία να δείχνουν καλύτερα, κάτι το οποίο όμως απέρριπτε κατηγορηματικά η Μαδρίτη.

Οι επιθεωρητές της Ευρωπαϊκής Επιτροπής επισκέφτηκαν την Ισπανία προκειμένου να εξετάσουν τα δημοσιονομικά της στοιχεία, μετά την ανακοίνωση της κυβέρνησης στα τέλη Φεβρουαρίου ότι το έλλειμμα διαμορφώθηκε πέρυσι στο 8,5%, έναντι 6% που ανέμενε η Κομισιόν.




ΠΗΓΗ: http://www.newscode.gr/oikonomia/story/73164/sto-85-to-elleimma-ths-ispanias-to-2011

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.