Τετάρτη 18 Απριλίου 2012

Απεργούν και πάλι οι τεχνικοί της τηλεόρασης από τις 6πμ της Πέμπτης έως τις 6πμ της Παρασκευής

Σε νέα απεργία κατεβαίνουν οι τεχνικοί που εργάζονται στα ιδιωτικά κανάλια, όπως ανακοίνωσε η ΕΤΙΤΑ.





Διαβάστε περισσότερα στο http://www.newpost.gr/post/120750/Απεργούν-και-πάλι-οι-τεχνικοί-της-τηλεόρασης/

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.