Παρασκευή 20 Απριλίου 2012

Απεργία 38 ωρών στην ΕΡΤ

Δεκατετράωρη στάση εργασίας από τις 16:00 του Σαββάτου 21-4 έως τις 06:00 της Κυριακής 22-4 και 24ωρη απεργία από τις 06:00 της Κυριακής 22-4 έως τις 06:00 της Δευτέρας 23-4 θα πραγματοποιήσει η ΠΟΣΠΕΡΤ, δηλώνοντας ότι δεν θα υπάρξει καμία εξαίρεση μετάδοσης.  «Παρά τις υποσχέσεις και τις δημόσιες δεσμεύσεις της πολιτείας και της διοίκησης, ότι άμεσα θα επιλύσουν το πρόβλημα υπογραφής Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας, το πρόβλημα της αναπροσαρμογής τής εκτός έδρας αποζημίωσης, το πρόβλημα του περιορισμού των εξαιρέσιμων στο 10% της μισθολογικής δαπάνης, το πρόβλημα της άμεσης πρόσληψης των συναδέλφων ΣΟΧ και άλλα πολλά που έχουν καταγραφεί σε εξώδικα, επιστολές και ανακοινώσεις, τα προβλήματα παραμένουν άλυτα, με αποτέλεσμα να απαξιώνεται και να υποβαθμίζεται το παραγόμενο έργο της ΕΡΤ» αναφέρεται στην ανακοίνωση.



ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΟ http://www.newpost.gr/post/121314/Απεργία-38-ωρών-στην-ΕΡΤ/

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.