Σάββατο 7 Απριλίου 2012

Βόλεϊ γυναικών: Μετά από έναν συγκλονιστικό τελικό, ο Ολυμπιακός νίκησε 3-2 σετ τον Παναθηναϊκό και στέφθηκε Κυπελλούχος Ελλάδας

Η γυναικεία ομάδα του Ολυμπιακού νίκησε τον Παναθηναϊκό στο τελικό του Κυπέλλου στο τάι μπρέικ, 3-2 σετ, και κατέκτησε το δεύτερο σερί τρόπαιο και τρίτο συνολικά!Σε ένα συγκλονιστικό ματς που κρίθηκε λοιπόν στο τάι μπρέικ οι παίκτριες του Σωτήρχου αν και βρέθηκαν 2-1 πίσω στα σετ, έφτασαν στην ανατροπή και στη δίκαιη κατάκτηση του Κυπέλλου στον τελικό της Πρέβεζας.

Τα σετ: 25-22, 20-25, 29-27, 19-25, 11-15



ΠΗΓΗ: http://www.sportdog.gr/article/97229/koupa-kai-sto-volei

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.